Avdelning

Enheten Face to Face

Connect

Face to Face enheten ansvarar för att värva nya medlemmar och månadsgivare. Naturskyddsföreningen arbetar dagligen och året runt med att rekrytera fler månadsgivare och medlemmar. Detta gör vi bland annat genom en metod som kallas direktdialog som innebär att du kan möta oss på stan i flera städer. Under vintersäsongen arbetar vi även med dörrknackning som gör det möjligt för oss att besöka mindre orter runtom i landet och komma i kontakt med den del av befolkningen vi inte når genom andra kampanjer. Genom fler månadsgivare får föreningen stabilitet och möjlighet att göra ett långsiktigt och kvalitativt miljöarbete, både i Sverige och globalt.

En stor del av Naturskyddsföreningens arbete handlar om att sprida kunskap, och i det långa loppet åstadkomma förändring. Jobbet som värvare innebär att nå ut med våra budskap genom personliga möten, och att bli fler miljökämpar. Det är socialt, meningsfullt och bidrar till att skapa en bättre framtid.

Sök gärna till oss genom någon av våra annonser eller genom att connecta med oss.

Sök till oss med några enkla klick

Connecta med oss för att hålla dig uppdaterad med nya jobb.

Alla jobb

Åsögatan 115
116 24 Stockholm Vägbeskrivning Se sida

Göteborg

Första Långgatan 28B
413 27 Göteborg Vägbeskrivning Se sida

Flera av våra värvare och teamledare har vuxit i sina roller och arbetar i dag med andra saker på föreningen. Här är deras ord om arbetet som värvare.

Jag ser på värvarjobbet som en oerhört bra arbetslivserfarenhet. Utan att låta klyschig, men det är på riktigt ett utmanande och utvecklande jobb. Dessutom arbetar du aktivt för förändring varje dag!

Erica Projektledare

Som värvare så ser du det bästa och det värsta i folks miljöengagemang. Du bryter din egna bubbla, du lär dig om kommunikation och hur man engagerar andra människor

Karl Värvningskoordinator

Jag har lärt mig otroligt mycket om mig själv genom jobbet som värvare